BISMILLAH-"sekali-kali tidak akan menimpa kami melainkan apa yang telah ditetapkan Allah untuk kami. Dialah Pelindung kami, dan hanya kpd Allah org2 yg beriman harus bertawakkal"
~At-Taubah:51~

Saturday, February 16, 2013

Dua-dua Salah~~~

Bismillahirrahmanirrahim...

Berangkat kembali ke kampus menimbulkan rasa berat dalam diri...(adush, kejapnya uti... :(   ). Tetapi apakan daya, tuntutan pelajaran lebih membutuhkan diri ini kembali ke kampus jua.

kisah malang ini (boleh dikatakan agak malng la...hu3) terjadi semalam. On the way nak balik kampus, adalah kejadian yg mengspoilkan mood immediately...

rupanya2nya bas yg saya naik mula2 tu bas lain... tula, naik x tengok trip bas dulu...but dah tunjuk tiket kat encik driver, dia dah tanda dah... saya pun apa lagi...naik lah...siap letak bagasi lagi..waaa...sadis betul..
dah la kat sana sorang2, sepupu yg hantar dah, balik...coz lewat dah...x elok anak dara balik lewat...so, suruh la dia balik dulu....

tapi, jadi kes salah bas pulak...nak nages oooo....(dlm hati jelah,kang org tengok malu jer)


BAS OWH BAS... FOBIA DEN... :(

Friday, February 1, 2013

Hidup ada senang , ad Susah ...


















Bismillahirrahmanirrahim...