BISMILLAH-"sekali-kali tidak akan menimpa kami melainkan apa yang telah ditetapkan Allah untuk kami. Dialah Pelindung kami, dan hanya kpd Allah org2 yg beriman harus bertawakkal"
~At-Taubah:51~

Monday, August 8, 2011

apa rasa bila diDISKRIMINASI?

ASSALAMUALIKUM....
selawat dan salam buat junjungan besar nabi Muhammad s.a.w, para sahabt baginda, keluarga serta muslimin dan muslimat yang saya kasihi...

alhamdulillah setelah lama terhenti jari jemari ini berhenti merayap dan mengatur langkah tari menari yang sedikit somgsang.

DISKRIMINASI....x pasti mahu dikatakan sebagai didiskriminasikan atau hanay hati dan perasaan ku sahaja...
kisah di sebuah jabatan...nak berjumpa seorang lecturer ni, on da way nak masuk pintu,nampaklah 1 lecturer ni dok borak2 dengan office boy kat jabatan tu....aku bagilah salam yang mungkin perlahan kot sampai dia tak dengar. bila cakap2 sikit dengan office boy tiba2 lec tu menyampuk bagi salam kat aku...TERCENGANG!!!AIk, x dengar ke i dah bagi salam....HELLUUUU!!!dengan muka serius dan muka macam jelek je denganku...dia kata, nak jd cikgu macam mana ni salam pun x bagi..i HOT KEY...WHY?coz masa tu i pakai tudung labuh...tp bgnya i x bagi salam kot...mcm x sesuai la tu...I DENGAN banyak2 HOT pun jawap...CIK...SAYA DAH BAGI SALAM TADI...X DENGAR KE?...terus dia senyap...



eeeewwwww...menci3x...ingat i ni sopan sangat ke nak senyap je...dia dok borak sampai x sedar org bagi salam apehal????jawap sikit...kasi tau sama ada salah saya je ke?nak tegur2 pun agakla encik....

tu je kot...sekadar nak mengumpat kosong je....

salam sayang dari saudari timur....


No comments: