BISMILLAH-"sekali-kali tidak akan menimpa kami melainkan apa yang telah ditetapkan Allah untuk kami. Dialah Pelindung kami, dan hanya kpd Allah org2 yg beriman harus bertawakkal"
~At-Taubah:51~

Wednesday, January 19, 2011

lAgi maSAlaH


Assalamualaikum
salam buat junjungan Nabi Muhammad S.A.W

PENAT!!!LETIHLA!!!!MAGRAIN PON ADA....
bila dah over buat sesuatu, mmg ni lah padahnya. buat kerja tanpa henti...masalah datang bertimbun2. nak kata big problem x da la, tp sometimes masalh kecik pon boleh jadi besar bila x tau nak selesaikan masalah tersebut...kalau hal yang x da kena mengena dngn duit boleh tahan lagi, tp bila bab duit ni menjengah, mmg rasa penat yg amatlah sangat. senagl, kebodohan dan kegilaan pon menjengah. saya x da la nak giv complain pasal kena byr tu la, ni la, tp sy memang x da duit.

TIBA-TIBA...
ZUPPP!!!!!ingatan kepada Allah bertandang. inagtan kpdNya bertambah kuatlah bila baca artikel pasal 'masalah' kat laman 'I LUV ISLAM' . ungkapan yg menaikkan semangat saya balik adalh berupa begini "OOHHHH... MASALAH, AKU ADA ALLAH YANG MAHA BESAR".ungkapan ni lain dari yang lain(bagi saya la) coz kalau kita ada masalah kita selalu sebut begini "YA ALLAH, AKU ADA MASALAH YANG BESAR". bagi saya, ungkapan yang pertama memberi caj positif bila di sebut... raya yakin pada Allah meluap-luap. tapi (ada tapi lagi), macam mana nak settle problem pasal duit ni????HAAA,JAWAB!!! SAYA BUKAN MARAH TAPI NAK LERAIKAN MASALAH YANG terhimpun dalam otak ni, serabut tau...

terkenang la plak pasal kisah himpun-menghimpun masalah dalam kotak empat segi otak ni(otak 4 segi ker?). sebenarnya saya x suka simpan semua benda dlaam otak..sebab tu ada penyakit 'lost memory for a while'. bila orang tanya, ada je yang saya tak ingat, tujuan utama saya lenyapka memori saya coz x nak bagi otak penat nak simpan n fikir apa2..(saya baik tau, x nak bagi otak ni sakit) kan nnti bahaya la plak bila t'kena penyakit JIEWA nanti...

rasa lega looorrhh...lepas typing words ni...boleh jadi ubat terapi ni...LUAHKAN APA2 JER...HAHAHAHA...
(sengal la plak...)
rasanya setakat ni je celoteh ayng semakin menjadi-jadi ni, BI ntah mana-mana, MENGLISH plak jadi sasaran...

SEE YA....SLAMAT (^_^)

No comments: