BISMILLAH-"sekali-kali tidak akan menimpa kami melainkan apa yang telah ditetapkan Allah untuk kami. Dialah Pelindung kami, dan hanya kpd Allah org2 yg beriman harus bertawakkal"
~At-Taubah:51~

Thursday, July 7, 2011

..~SEPATU NAIK HANTU~..

ASSALAMUALAIKUM...

dimulakan dengan Bismillah, disudahi dengan Alhamdulillah, selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W, ahli keluarganya, para sahabat, para syuhada yg di sanjungi dan yang dikasihi...

cewah...ayat mula2 macam Islamik gitu, tapi sesi kali ni nak mengumpat pada abang seli yang menjadi pendampingku selama dua tahun ni...
sedih memang sedih tapi memeng abang Seli suka ceraikan aku dari hidupnya, dia ingat aku x boleh lupakan dia la tu...ceh!!!1PODAH!!!kisah penceraian aku dengan abang seli bermula hari tu, hari lepas aku balik sini lepas aku balik dari kampung sebab ada kes terpencil berlaku di kampungku...
disebabkan tekanan yang melampau, aku ajak abang seli merempit ngan aku, tiba di suatu selekoh, abang seli pon terjun dari motor yang kami tunggani...maka, aku pon x sempat nak menyelamatkannya...tinggallah abang seli sorang2 kat tengah jalan tu....saksi kejadian tu, kawan aku sendiri...boleh dia gelak sakan...ish3...tak patut, tak patut...
nak kenal abang seli aku yang tersayang...nah, ambik nih:JENG JENG JENG....

selipar toilet

selipar g surau & jalan2

last2 tinggallah aku sendiri.....
cak!!!!












2 comments:

nidapink90 said...

hahaha..kelakar la ko nie

bintu assiddiq said...

tu cerita yg x penuh dAN DIEDIT...(^_^)